Post
آموزش ثبت نام در آی نوتی

آموزش ثبت نام در آی نوتی

در این قسمت ما می خواهیم نحوه پر کردن فیلدهای ثبت نام را به شما آموزش دهیم...

مشاهده ویدیو
قسمت بیست و سوم  - زیگ زیگلار

قسمت بیست و سوم - زیگ زیگلار

در میسی سیپی به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی ثبت نام کرد. چندین سال به کار فروشندگی لوازم آشپزخانه مشغول بود و توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. در سن ۲۶ سالگی در موسسه دیل کارنگی مشغول به کار تدریس شد. او در نقش یک استاد فروش زندگی شغلی هزاران نفر را با استراتژی‌های مؤثرش متحول کرده و از آن‌ها فروشندگان حرفه‌ای ساخته است. گوش فرادادن به برنامه آموزشی صوتی «رازهای فروش» او برای هر کس که در دنیای فروش فعالیت می‌کند واجب است. او می‌گوید بخش عمده موفقیت خود را مدیون کتاب قدرت فکر مثبت نوشته وینسنت پیل است...

مشاهده ویدیو
ایده های وفادارسازی مشتریان

ایده های وفادارسازی مشتریان

اگر بدنبال ایده های وفادار-سازی هستید، خوب است از شرکتهایی بیاموزید که در این کار موفق بوده اند. از شرکتهایی شروع کنید که خود به آنها وفادار هستید. این شرکتها چه کارهایی جدا و ماورای خدمات و محصولاتی که خریداری می کنید برایتان انجام می دهند؟ آنها چگونه اطلاعاتشان را پیش روی شما قرار می دهند؟ به چه روشی؟ بعضی از شرکت های کاملا شناخته شده در توانایی حفظ مشتری (وفاداری) عبارتند از: ال.ال.بین، اوماها استیکس، هری اند دیوید، سیرز و بیمه گذارانی مانند استیت فارم، نیشن واید و افلک. لطفا توجه داشته باشید منظور من این نیست که اگر شرکتی در اینجا لیست نشده است، عملکرد ضعیفی در حفظ مشتری دارد. اینها فقط شرکتهای معروفی بودند که به ذهن من نشستند. همینطور، برندهای محصولاتی وجود دارند که ما به آنها وفادار هستیم. آیا کره بادام زمینی برند خاصی خریداری می کنید؟ آیا به این خاطر است که آن را دوست دارید، چون اقتصادی است یا اینکه چون مادر همیشه از آن مارک خرید می کرده است؟ آیا ماشین خاصی سوار می شوید چون پدر همیشه آن برند خاص را سوار می شده و برای شما آشناست؟ وفاداری شما از کجا سرچشمه می گیرد؟ درک چگونگی وفاداری خودتان می تواند شما را ...

بیشتر بخوانید