Post
مجموعه تیزر های کوتاه آی نوتی(موزیکال)

مجموعه تیزر های کوتاه آی نوتی(موزیکال)

USSD آی نوتی، خدمات پرداخت، مسیر یابی، ویترین محصولات، قرعه کشی و ده ها خدمت انحصاری و اختصاصی دیگر. برای داشتن یک کد USSD نیاز به پرداخت، سالانه 1/000/000/0000 تومان نیست.

مشاهده ویدیو
آموزش ثبت نام در آی نوتی

آموزش ثبت نام در آی نوتی

در این قسمت ما می خواهیم نحوه پر کردن فیلدهای ثبت نام را به شما آموزش دهیم...

مشاهده ویدیو
آموزش صفحه ی مدیریت کد های CRM

آموزش صفحه ی مدیریت کد های CRM

در این بخش کدهای خریداری شده خود را می توانید مشاهده کنید که در این قسمت نام کد خریداری شده، نوع کد خریداری شده، تاریخ شروع و پایان و تعداد درخواست کاربران در تلگرام قابل رویت می باشد.  تعداد درخواست کاربران در تلگرام مخاطبینی هستند که از طریق ربات آنتی به کد CRM شما دسترسی پیدا کرده اند و اطلاعات آنها ذخیره شده است. در قسمت پایین شما سررسید کد را می توانید ملاحظه کنید که چند روز تا انقضای کد شما باقی مانده است. در این قسمت چندین دکمه مشاهده می‌کنید که هر کدام را مختصرا توضیح میدهیم...

مشاهده ویدیو
آی نوتی ( مدیریت ارتباط با مشتریان )

آی نوتی ( مدیریت ارتباط با مشتریان )

بخش های اصلی در طرح آی نوتی حوزه فعالیت شرکت به شش بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به بخشی از خدمات در هر حوزه اشاره می شود: بانکداری الکترونیک (عرضه کارت های مشتریان آی نوتی در بستر بانکداری الکترونیک ، تسهیل امور پرداخت، خدماتNFC ، ارایه تسهیلات آسان به مشتریان) گردشگری و ...

مشاهده ویدیو
قسمت بیست و دوم  - زیگ زیگلار

قسمت بیست و دوم - زیگ زیگلار

در میسی سیپی به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی ثبت نام کرد. چندین سال به کار فروشندگی لوازم آشپزخانه مشغول بود و توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. در سن ۲۶ سالگی در موسسه دیل کارنگی مشغول به کار تدریس شد. او در نقش یک استاد فروش زندگی شغلی هزاران نفر را با استراتژی‌های مؤثرش متحول کرده و از آن‌ها فروشندگان حرفه‌ای ساخته است. گوش فرادادن به برنامه آموزشی صوتی «رازهای فروش» او برای هر کس که در دنیای فروش فعالیت می‌کند واجب است. او می‌گوید بخش عمده موفقیت خود را مدیون کتاب قدرت فکر مثبت نوشته وینسنت پیل است...

مشاهده ویدیو
اعمال فشار بر استارتاپ های فین تک به جای تعامل، در درازمدت به نفع هیچ کس نیست

اعمال فشار بر استارتاپ های فین تک به جای تعامل، در درازمدت به نفع هیچ کس نیست

یکی از حوزه های بسیار پر آتیه و تشنه ی نوآوری در زیست بوم کسب و کار های کشورمان حوزه ی موسوم به فین تِک یا کسب و کار های نوپای فناوری محور و فعال در حوزه ی خدمات مالی است. حوزه ی مالی در کشور ما سال هاست بنا به شرایط و ضوابط، محیط بسته و محدودی را تجربه کرده است و همین امر تقاضای زیادی برای خدمات نوآورانه و فناورانه ی مالی در بین فعالان حوزه ی کسب و کار به وجود آورده که در استقبال از استارتاپ های فین تک نیز مشهود بوده است. این تقاضای بالا در کنار استعداد های روشن حوزه ی فناوری، طی مدتی کوتاه به یکی از پر جنب و جوش ترین و پر آتیه ترین حوزه های زیست بوم استارتاپی کشور تبدیل شد که نه تنها رقیب سیستم مالی و بانکی سنتی کشور محسوب نمی شود، بلکه به بهترین شکل می تواند مکمل آن باشد و حیات دوباره ای به آن ببخشد. با این حال...

بیشتر بخوانید