Post
عکس های همایش بزرگ آی نوتی ( سری پنجم )

عکس های همایش بزرگ آی نوتی ( سری پنجم )

شما در این قسمت می توانید عکس های مربوط به همایش بزرگ آی نوتی را که به مناسبت دومین سالگرد تاسیس آی نوتی در هتل بزرگ ارم برگزار شده بود را مشاهده نمایید...

مشاهده عکس ها
عکس های همایش بزرگ آی نوتی (سری اول)

عکس های همایش بزرگ آی نوتی (سری اول)

شما در این قسمت می توانید عکس های مربوط به همایش بزرگ آی نوتی را که به مناسبت دومین سالگرد تاسیس آی نوتی در هتل بزرگ ارم برگزار شده بود را مشاهده نمایید...

مشاهده عکس ها
آموزش سرویس رزرو ملاقات و نوبت دهی آی نوتی

آموزش سرویس رزرو ملاقات و نوبت دهی آی نوتی

سرویس رزرو وقت ملاقات و نوبت دهی آی نوتی به رایگان برای تمامی دارندگان کد USSD فعال گردید. جهت استفاده از این بخش می توانید با ورود به میزکار آی نوتی خود و مسیر خدمات->USSD->مدیریت نوبت دهی و رزرو مراجعه کنید. برای دیدن فیلم آموزشی وارد شوید...

مشاهده ویدیو
راز فروش فقط با یک جمله

راز فروش فقط با یک جمله

شما به خودتان و محصولتان اطمینان دارید, اما چطوری دیگران را متوقف کنیم و کاری کنیم به ما گوش دهند؟ مثال های فراوانی وجود دارد وقتی زمان زیادی ندارید تا توجه کسی را جلب کنید.به همین خاطر است که باید مزایای محصولتان را در یک جمله ی قدرتمند؛ جمعبندی کنید. یک جمله به شدت هدایت کننده و انگیزه دهنده است تا از شما خرید کنند. یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد : “من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم.” این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا مینامید ارایه دهید, شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید ,آنها خودشان از شما خواهند خرید. با یک جمله خوب, ایمیلتان را باز خواهند کرد, سخنرانی تان را گوش خواهند داد و تلفن تان را نیز جواب خواهند داد. زمانی که استیو جابز برای اولین بار میخواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت :...

بیشتر بخوانید
بازاریابی پولساز : مشتری قهرمان است

بازاریابی پولساز : مشتری قهرمان است

مشتری از شما خرید میکند. اما نه خاطر اینکه محصول شما مشکل او را حل میکند. به خاطر اینکه در ذهنش او مشکلش را با محصول شما حل میکند [سری بازاریابی پولساز قصد دارد مطالبی در رابطه با استراتژی ها , تاکتیک ها و روش های جذب و حفظ مشتری برای افزایش سودآوری شرکت ها و کسب و کارها ارائه دهد] مشتری یک قهرمان است. این شعاری است ملکه ذهن شرکت ها بزرگ تولید کننده محصولات مصرفی شده. شما میتوانید در تبلیغات شرکت نایک ,کوکاکولا , ایرانسل و … نیز ببینید که یک نفر (مشتری) با محصول مورد نظر در حال حل مشکل است. در تبلیغات نایک, هیچ حرفی از کیفیت و ویژگی ها و … محصول زده نمیشود ! تنها چیزی که بیننده میبینید یک نفر در حال دویدن است و از خط پایان میگذرد و 1 ثانیه آخر تنها علامت برند نایک نمایش داده میشود؛ به همین سادگی. اما چرا اینچنین است؟...

بیشتر بخوانید
آموزش درخواست وجه در آی نوتی

آموزش درخواست وجه در آی نوتی

برای دریافت پورسانت و پاداش خود از شرکت شما در ابتدا باید وارد میز کار خود شده، از قسمت پشتیبانی وارد قسمت امور مالی و پشتیبانی شده و در این قسمت بر روی گزینه درخواست وجه کلیک می کنید. در صفحه باز شده شما با وارد کردن اطلاعات بانکی خود می توانید درخواست خود را برای شرکت ارسال کنید. نکته: برای درخواست وجه، باید دقت داشته باشید که اطلاعاتی را که در بخش های زیر وارد می کنید با اطلاعات شخص درخواست کننده یکی باشد. وارد کردن شماره شبا الزالمی است. برای محاسبه شبای بانکی خود...

مشاهده ویدیو
هدف‌تان را می‌دانید اما نمی‌دانید چطور به آن برسید؟ این مقاله برای شماست

هدف‌تان را می‌دانید اما نمی‌دانید چطور به آن برسید؟ این مقاله برای شماست

می‌خواهم این سوال را جواب دهید: برای چه زندگی می‌کنید؟ جواب همین سوال اهمیت هدف را تعیین می‌کند. علاوه بر این‌ها: هدف چیزی است که هر انسان واقعاً زنده برایش زندگی می‌کند. چیزی که زندگی ما را پر معنی می‌کند و به ما توان حرکت و ادامه زندگی را می‌دهد. اما مشکل اینجاست که بیشتر اهداف ما کوتاه مدت و کوچک هستند و معمولاً با آن‌ها سرگرم هستیم. زیرا چنین اهدافی راحت به دست می‌آیند و نیاز به تحمل سختی‌ها ندارند. اما رؤیاهای بزرگی هم در سر هر کسی وجود دارد که دوست دارد آن را به واقعاً تبدیل کند تا زندگی‌اش به معنای اصلی برسد. زمانی که رویایمان را می‌خواهیم از سرمان بیرون بکشیم و شروع به رفتن به سمت آن کنیم، معمولاً اشتباهاتی در این مسیر انجام می‌دهیم که ما را با شکست مواجه می‌کند. برای خواندن این مقاله بر روی دکمه بیشتر بخوانید کلیک نمایید...

بیشتر بخوانید
آموزش صفحه ی مدیریت کد های CRM

آموزش صفحه ی مدیریت کد های CRM

در این بخش کدهای خریداری شده خود را می توانید مشاهده کنید که در این قسمت نام کد خریداری شده، نوع کد خریداری شده، تاریخ شروع و پایان و تعداد درخواست کاربران در تلگرام قابل رویت می باشد.  تعداد درخواست کاربران در تلگرام مخاطبینی هستند که از طریق ربات آنتی به کد CRM شما دسترسی پیدا کرده اند و اطلاعات آنها ذخیره شده است. در قسمت پایین شما سررسید کد را می توانید ملاحظه کنید که چند روز تا انقضای کد شما باقی مانده است. در این قسمت چندین دکمه مشاهده می‌کنید که هر کدام را مختصرا توضیح میدهیم...

مشاهده ویدیو
4 استراتژی برای غلبه بر ترس از فروش

4 استراتژی برای غلبه بر ترس از فروش

فروش ,همانند سرشت طبیعی اش, شامل عدم پذیرش فراوانی میشود. در ابتدا, اصلا وادار کردن مشتری بلقوه تان به گوش دادن به داستان شما سخت است, چه برسد بخواهید نحوه کار محصول را نیز نشان دهید. برای اینکه بر این ترس غلبه کنید و مراحل را طی کنید اول از همه باید آماده ی عدم پذیرش باشید و تمرین کنید تا بر آن غلبه کنید. عادت کنید : از عدم پذیرش جلوگیری کنید...

بیشتر بخوانید