آموزش ثبت درخواست مشتریان در بستر ussd

آموزش ثبت درخواست مشتریان در بستر ussd

آموزش مدیریت درخواست مشتریان در بستر ussd

 

آی نوتی نرم افزار جدیدی را جهت مدیریت درخواست های مشتریان برای صاحبان کد ‏ussd فراهم ساخته است.

 با این ابزار هر کسب و کار می‌تواند بر اساس نیاز خود اقدام به دریافت درخواست‌های مشتریانش در بستر ussd  می‌تواند درخواست سفارشات دستورات خود را از طریق کد ussd مدیریت نماید یا می‌تواند دریافت نوبت از مشتریانش را بگیرد و به آنها نوبت دهی کند.

همچنین می تواند درخواست شرکت در جلسات را از متقاضیان گرفته و ثبت نماید و خلاصه متناسب با نوع فعالیت درخواست‌ها را مدیریت نماید.

 این سرویس در بستر ussd فعال بوده و برای تمام کسانی که کد ussd را از آی نوتی خریداری کردند فعال میباشد.

 جهت فعال سازی ثبت درخواست سازی های این سرویس بر روی هر کدام از مهره های ساخته شده برای ussd باید به صورت جداگانه فعال شود.

 برای این منظور ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید سپس از منوی خدمات زیرنویس ussd گزینه مدیریت ussd را انتخاب نمایید و در صفحه باز شده بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید .

در این صفحه در هنگام تعریف و ویرایش منوها باید گزینه درخواست مشتری ها را تیک زده و ذخیره کنید.

 دقیقاً از لحظه ذخیره هرکدام از مشتریان شما که توسط شماره گیری کد ussd این منو را درخواست دهند شماره موبایل و زمان درخواست آنها در بانک اطلاعاتی ذخیره میگردد.

جهت مدیریت درخواست کاربران از منوی خدمات ussd گزینه مدیریت کد ussd را انتخاب میکنیم و در صفحه ای که باز میشود بر روی دکمه مدیریت درخواست مشتریان کلیک می نماییم .

در سمت راست این صفحه لیستی از تمام درخواست های ثبت شده روی منوهای که فعال کرده اید قابل رویت میباشد.

این لیست  شامل امکان انتخاب رکوردها، شماره ردیف، تاریخ و ساعت ثبت درخواست شماره موبایل مشتری میباشد.

 با کلیک بر روی دکمه انتخاب و یا بر اساس نام شماره همراه عنوان منوی انتخاب شده، توضیحات، وضعیت مشاهده شده و بازه ی تاریخی جستجو نمایید.

 شما میتوانید با وارد کردن نام مشتری و توضیح دل خواهتان آرشیو کاملی از درخواست داشته باشید.

 برای ذخیره توضیح نام وارد شده کافی است تا برای دکمه ذخیره روبروی هر ردیف کلیک نمایید .

همچنین جهت سهولت عملیات ذخیره سازی ابتدا نام ها و توضیحات را در قسمت‌های مربوط وارد کرده سپس که انتخاب ردیف های مورد نظر را بزنید و نهایتا با یکی کلیک برای دکمه ذخیره انتخاب شده ها به صورت یک پارچه کلیه اطلاعات ذخیره نمایید.

 برای حذف رکورد ها کافی است  تاکتیک مربوط به هر کدام از رکوردها را که میخواهیم حذف نماییم  زده و سپس بر روی دکمه حذف انتخاب شده کلیک می نماییم .

یکی از قابلیت های جذاب به این بخش امکان ارسال پیامک به مخاطبان می‌باشد .

ارسال پیامک کافی است ابتدا تیک مربوط به انتخاب سطرهایی که می‌خواهیم به مخاطبان آنها پیامک ارسال شود را زده سپس بر روی دکمه ارسال پیامک به انتخاب شده ها کلیک می نماییم .

در پنجره ای که باز میشود متن دل خواه خود را تایپ نموده و دکمه ارسال را کلیک میکنیم .

دقت داشته باشید که قوانین مربوط به ارسال پیامک را رعایت نمایید.

این قوانین و نیز نحوه مشاهده گزارش پیامک ها در آموزش های مربوطه در مجله آی نوتی قابل مشاهده است.

 همچنین در صورتی می توانید پیامک ارسال کنید که شارژ کافی در حساب پنل خود داشته باشید.

یکی از بهترین امکانات آی نوتی که تحولی در امر مدیریت ارتباط با مشتریان شما می‌تواند ایجاد کند ثبت رویداد از این صفحه در تقویم آی نوتی  میباشد.

 مثلاً برای ثبت سفارشی ارسال محصول به مشتریان، نوبت دهی به مشتریان ، ثبت توضیحاتی شرکت در جلسات و کنفرانس ها و سایر خدماتی که می توان به عنوان یک رویداد در این بخش ثبت کنید به کار شما می‌آید.

 برای این منظور در سطح مورد نظر بر روی دکمه ثبت در رویداد کلیک کرده و پس از تکمیل فرم آن را ذخیره می کنید.

 در این فرم امکان انتخاب نوع فعالیت، امکان انتخاب تاریخ رویداد، امکان انتخاب ساعت شروع و ساعت پیام عنوان و توضیحات مربوط به این رویداد وجود دارد.

دقت داشته باشید که پس از ثبت رویداد پیامک برای مشتری ارسال می گردد.

 همچنین شما می توانید با انتخاب گزینه های پیامکی یادآوری در تاریخ ثبت شده از یک روز مانده به تاریخ ثبت شده و دو روز مانده به تاریخ ثبت شده اقدام به تنظیم ارسال پیامک یادآوری نمایید .

پس از ثبت رویداد شما میتوانید در تقویم آی نوتی که از میز کار خود می‌بایست رویدادها را مشاهده نمایید.

 رویدادهای ثبت شده به صورت دکمه های آبی رنگ در تقویم قابل رویت میباشد .

همچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه ای روی ایجاد رویداد جدید کار های ثبت شده خود را مشاهده کرده و با کلیک بر روی دکمه ویرایش و حذف اقدام به انجام تغییرات و یا حذف پست یا برنامه خود نماییم.

 

 با ما همراه باشید.

آی نوتی مشاهده پست های زیر را به شما پیشنهاد می کند

آموزش های آی نوتی

آموزش ثبت موقعیت مکانی در آی نوتی

آموزش های آی نوتی

آموزش ارتقاء کد CRM در آی نوتی

آموزش های آی نوتی

آموزش مدیریت منو های تلگرام، کد CRM و شبکه های اجتماعی در آی نوتی

آموزش های آی نوتی

آموزش ارسال پیامک در آی نوتی

4 نظر تایید شده برای این پست

  1. عصر بخیر خدمت تمام همکارانم در بخش تیم برنامه نویسی و بخش تولید محتوا ، واقعا ممنونم خدمت بسیار بسیار عالی و کاربردی هست👌 دوستدار شما سیاوش فرتوت (بازاریاب)

  2. آی نوتی بر بلندای قله های دنیا، افتخار هر ایرانی

  3. تبریک عرض میکنم خدمت تمامی دست اندرکاران شرکت inoti بابت این خدمات پیشرفتهای به دست آمده و قلبا اعتقاددارم روز به روز پله های ترقی رودرکنارهمدیگه طی خواهیم کرد تاهرچه زودتر بر بلندای قله های پیشرفت و سعادت در ایران وجهان در کنار همدیگه قرار بگیریم. ان شاءالله کارشناس فروش

  4. ممنون از جناب معارفی بابت تلاش های بی وقفه شرکت ما در اوجیم

نظر شما چیست ؟