Post
بهترین روش تبدیل آرزو به هدف برای آن‌هایی که نمی‌خواهند فقط خیال‌بافی کنند

بهترین روش تبدیل آرزو به هدف برای آن‌هایی که نمی‌خواهند فقط خیال‌بافی کنند

همه‌ می‌دانیم که اگر در زندگی خود شور و اشتیاق داشته باشیم، یعنی نشانه‌های یک زندگی موفق و امیدوار کننده را دارا هستیم. اما وقتی خواسته‌ای در ذهن داریم و آن را در صدر اولویت‌های زندگی خود قرار می‌دهیم، یعنی دارای زندگی معناداری هستیم. ارزشمند بودن یک هدف را می‌توان در این شعر زیبا جست: کین طلب در تو گروگان خداست / زانک هر طالب به مطلوبی سزاست جهد کن تا این طلب افزون شود / تا دلت زین چاه تن بیرون شود مولوی – دفتر پنجم وقتی هدفی و یا خواسته‌ای ارزشمند داریم برای رسیدن به آن به ابزارهایی چون دانش، مهارت و کوشش متوسل می‌شویم. هدف داشتن، مسیر زندگی ما را در یک خط منظم و حساب شده قرار می‌دهد و فواید بسیار زیادی را برایمان به ارمغان می‌آورد که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنم:...

بیشتر بخوانید
چطور هر کجا که هستیم با هرکسی که خواستیم ارتباط برقرار کنیم؟

چطور هر کجا که هستیم با هرکسی که خواستیم ارتباط برقرار کنیم؟

6 تکنیک برای برقراری ارتباط با راحت‌ترین وضعیت ممکن... موفق ترین افراد بهترین ارتباطات را برقرار میکنند؛ در هر زمانی، در هر مکانی و با هر کسی که بخواهند… هزاران هزار راه برای آشنا شدن با افراد جدید در زندگی وجود دارد. هر فرد جدیدی میتواند یک فرصت و یا یک تهدید برای شما باشد اینکه چطور این موضوع را دریابیم (این مقاله را بخوانید) هدف اصلی این بحث نیست. هدف اصلی این مقاله این است : ابزارهایی به شما معرفی کند تا در هر زمان و مکانی با هرکسی ارتباط برقرار کنید. شاید فرد خجالتی باشید که نمیتوانید راحت با هرکسی ارتباط برقرار کنید. شاید از طرد شدن یا جواب سربالا شنیدن میترسید. شاید اصلا احساس میکنید ارزش برقرار ارتباط با فرد مورد نظر را ندارید. تمام این ها عادی است و همه تجربه میکنند اما قرار است شما یاد بگیرید بر آنها غلبه کنید. قبل از شروع بحث 2 قانون مهم رو باید به شما یاد آوری کنم:...

بیشتر بخوانید
آموزش سرویس رزرو ملاقات و نوبت دهی آی نوتی

آموزش سرویس رزرو ملاقات و نوبت دهی آی نوتی

سرویس رزرو وقت ملاقات و نوبت دهی آی نوتی به رایگان برای تمامی دارندگان کد USSD فعال گردید. جهت استفاده از این بخش می توانید با ورود به میزکار آی نوتی خود و مسیر خدمات->USSD->مدیریت نوبت دهی و رزرو مراجعه کنید. برای دیدن فیلم آموزشی وارد شوید...

مشاهده ویدیو
راز فروش فقط با یک جمله

راز فروش فقط با یک جمله

شما به خودتان و محصولتان اطمینان دارید, اما چطوری دیگران را متوقف کنیم و کاری کنیم به ما گوش دهند؟ مثال های فراوانی وجود دارد وقتی زمان زیادی ندارید تا توجه کسی را جلب کنید.به همین خاطر است که باید مزایای محصولتان را در یک جمله ی قدرتمند؛ جمعبندی کنید. یک جمله به شدت هدایت کننده و انگیزه دهنده است تا از شما خرید کنند. یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد : “من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم.” این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا مینامید ارایه دهید, شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید ,آنها خودشان از شما خواهند خرید. با یک جمله خوب, ایمیلتان را باز خواهند کرد, سخنرانی تان را گوش خواهند داد و تلفن تان را نیز جواب خواهند داد. زمانی که استیو جابز برای اولین بار میخواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت :...

بیشتر بخوانید
بازاریابی پولساز : مشتری قهرمان است

بازاریابی پولساز : مشتری قهرمان است

مشتری از شما خرید میکند. اما نه خاطر اینکه محصول شما مشکل او را حل میکند. به خاطر اینکه در ذهنش او مشکلش را با محصول شما حل میکند [سری بازاریابی پولساز قصد دارد مطالبی در رابطه با استراتژی ها , تاکتیک ها و روش های جذب و حفظ مشتری برای افزایش سودآوری شرکت ها و کسب و کارها ارائه دهد] مشتری یک قهرمان است. این شعاری است ملکه ذهن شرکت ها بزرگ تولید کننده محصولات مصرفی شده. شما میتوانید در تبلیغات شرکت نایک ,کوکاکولا , ایرانسل و … نیز ببینید که یک نفر (مشتری) با محصول مورد نظر در حال حل مشکل است. در تبلیغات نایک, هیچ حرفی از کیفیت و ویژگی ها و … محصول زده نمیشود ! تنها چیزی که بیننده میبینید یک نفر در حال دویدن است و از خط پایان میگذرد و 1 ثانیه آخر تنها علامت برند نایک نمایش داده میشود؛ به همین سادگی. اما چرا اینچنین است؟...

بیشتر بخوانید
هدف‌تان را می‌دانید اما نمی‌دانید چطور به آن برسید؟ این مقاله برای شماست

هدف‌تان را می‌دانید اما نمی‌دانید چطور به آن برسید؟ این مقاله برای شماست

می‌خواهم این سوال را جواب دهید: برای چه زندگی می‌کنید؟ جواب همین سوال اهمیت هدف را تعیین می‌کند. علاوه بر این‌ها: هدف چیزی است که هر انسان واقعاً زنده برایش زندگی می‌کند. چیزی که زندگی ما را پر معنی می‌کند و به ما توان حرکت و ادامه زندگی را می‌دهد. اما مشکل اینجاست که بیشتر اهداف ما کوتاه مدت و کوچک هستند و معمولاً با آن‌ها سرگرم هستیم. زیرا چنین اهدافی راحت به دست می‌آیند و نیاز به تحمل سختی‌ها ندارند. اما رؤیاهای بزرگی هم در سر هر کسی وجود دارد که دوست دارد آن را به واقعاً تبدیل کند تا زندگی‌اش به معنای اصلی برسد. زمانی که رویایمان را می‌خواهیم از سرمان بیرون بکشیم و شروع به رفتن به سمت آن کنیم، معمولاً اشتباهاتی در این مسیر انجام می‌دهیم که ما را با شکست مواجه می‌کند. برای خواندن این مقاله بر روی دکمه بیشتر بخوانید کلیک نمایید...

بیشتر بخوانید
در 15 دقیقه موفقیت تان را ببینید. ( استراتژی برزگ, بزرگتر, بزرگترین )

در 15 دقیقه موفقیت تان را ببینید. ( استراتژی برزگ, بزرگتر, بزرگترین )

اگر پیاپی بدنبال موفقیت باشید. احتمالا کتاب ها و سمینار ها و ویدیو های آموزشی متفاوتی تا حالا خواندید, شرکت کردید و دیدید, با این اوصاف ایده تصویر سازی ذهنی نباید برایتان نا آشنا باشد. تصویر سازی ذهنی یعنی تصور آن چه را میخواهید, فقط و فقط تصور آن, همین. اما این تصویر سازی به چه دردی میخورد؟ چه مشکلی را میتواند از هزاران مشکل روزانه ما را حل کند؟ این مطلب دقیقا برای این منظور است. شاید شما هم مثل من و هزاران نفر دیگر یک مورد اشتراک با هم داشته باشیم. وقتی میخواهیم کاری را شروع کنیم اول...

بیشتر بخوانید
این ۷ استراتژی خلاصه‌ی همه‌ی موفقیت های دنیاست

این ۷ استراتژی خلاصه‌ی همه‌ی موفقیت های دنیاست

موفقیت یک واقعیت است. شاید شما هنوز طعم آن را نچشیده باشید و بیشتر اوقات با شکست روبه شده باشید، اما باید بدانید که پیروزی حتمی است. هیچ کم بود اطلاعاتی هم در این زمینه وجود ندارد. تمامی روش‌های آن هر روز در سراسر نقاط جهان به وسیله معلمان موفقیت و یا وب سایت‌هایی مانند همین سوخت جت به مردم آموزش داده می‌شود. اما متأسفانه تفکرات منفی و عجیبی در ذهن‌های بیشتر ما وجود دارد که خود مانع رسیدن به هر موفقیتی است. بله گاهی ما فکر می‌کنیم برای موفقیت فقط نیاز است که خوب کار کنیم. اما نمی‌دانیم که بخش عظیمی از موفقیت به شخصیت خودمان بستگی دارد. اینکه ما چگونه فردی هستیم، آیا اصلاً شخصیت یک فرد موفق را داریم؟...

بیشتر بخوانید
راز فروش فقط با یک جمله

راز فروش فقط با یک جمله

شما به خودتان و محصولتان اطمینان دارید, اما چطوری دیگران را متوقف کنیم و کاری کنیم به ما گوش دهند؟ مثال های فراوانی وجود دارد وقتی زمان زیادی ندارید تا توجه کسی را جلب کنید.به همین خاطر است که باید مزایای محصولتان را در یک جمله ی قدرتمند؛ جمعبندی کنید. یک جمله به شدت هدایت کننده و انگیزه دهنده است تا از شما خرید کنند. یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد : “من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم.” این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا مینامید ارایه دهید, شما اگر بتوانید...

بیشتر بخوانید