Post
چطور در برخورد اول با دیگران تاثیر عالی بر روی آن ها بگذاریم

چطور در برخورد اول با دیگران تاثیر عالی بر روی آن ها بگذاریم

متخصصین معتقدند، اولین تاثیر در برخورد اول به صورت باورنکردنی سریع شکل میگیرد و به سختی تغییر میکند؛ البته جای نگرانی نیست، زیرا شما اگر شیوه صحیح ارتباط و تاثیرگذاری در برخورد اول را بدانید، هرگز نگران روند سخت تغییر آن نخواهید بود، بلکه همیشه شکرگزار شکل گیری سریع تصویر درخشان شما در ذهن طرف مقابلتان خواهید بود. شنیدید میگویند “کتاب رو نباید از روی جلد آن قضاوت کرد”… البته صحیح است، اما ما انسان ها نه تنها کتاب را ابتدا از ظاهر آن قضاوت میکنیم، بلکه قضاوتمان را هم برای همیشه به خاطر می سپاریم؛ این نتیجه آزمایش های روانشناختی پروفسور نیکولاس رول است،که سال ها بر رفتار و علل آن تحقیق کرده. و البته در تحقیقاتی که دانشجویان دانشگاه پرینستون انجام دادند، متوجه شدند نه تنها کتاب را از روی جلد آن قضاوت میکنیم و به خاطر می سپاریم، بلکه در کمتر از 8 ثانیه این قضاوت انجام میشود و تصویر در ذهن شکل میگیرد ! اگر بخواهید خودتان آزمایش کنید، فقط کافیست از نزدیک ترین دوستتان راجع به خودتان و خصوصیاتتان بگوید و در انتها بپرسید “روز اول که همدیگر رو دیدیم هم همینطور فکر میکردی؟”

بیشتر بخوانید
بزرگ‌ترین دشمن شما درون‌ ذهن‌تان مخفی شده و شما از حضور او آگاه نیستید

بزرگ‌ترین دشمن شما درون‌ ذهن‌تان مخفی شده و شما از حضور او آگاه نیستید

مه ما انسان‌ها آرزوهای بزرگ و زیبایی در ذهن خود داریم، اهدافی که به شوق رسیدن به آن‌ها حاضر هستیم از خواب و خوراک و حتی خانواده خود بزنیم. چیزی روزها را با آن زندگی می‌کنیم و شب‌ها با فکر رسیدنش می‌خوابیم. جالب است بدانید در بیشتر موارد رسیدن به هدف‌هایمان بسیار هم سخت نیست و فقط با برنامه‌ریزی، پشت کار و قرار گرفتن در مسیر صحیح میسر می‌شود اما چیزی که برای ما در این راه پر پیچ و خم موانع اصلی را ایجاد می‌کند نه عوامل درونی بلکه ...

بیشتر بخوانید
چطور هر کجا که هستیم با هرکسی که خواستیم ارتباط برقرار کنیم؟

چطور هر کجا که هستیم با هرکسی که خواستیم ارتباط برقرار کنیم؟

6 تکنیک برای برقراری ارتباط با راحت‌ترین وضعیت ممکن... موفق ترین افراد بهترین ارتباطات را برقرار میکنند؛ در هر زمانی، در هر مکانی و با هر کسی که بخواهند… هزاران هزار راه برای آشنا شدن با افراد جدید در زندگی وجود دارد. هر فرد جدیدی میتواند یک فرصت و یا یک تهدید برای شما باشد اینکه چطور این موضوع را دریابیم (این مقاله را بخوانید) هدف اصلی این بحث نیست. هدف اصلی این مقاله این است : ابزارهایی به شما معرفی کند تا در هر زمان و مکانی با هرکسی ارتباط برقرار کنید. شاید فرد خجالتی باشید که نمیتوانید راحت با هرکسی ارتباط برقرار کنید. شاید از طرد شدن یا جواب سربالا شنیدن میترسید. شاید اصلا احساس میکنید ارزش برقرار ارتباط با فرد مورد نظر را ندارید. تمام این ها عادی است و همه تجربه میکنند اما قرار است شما یاد بگیرید بر آنها غلبه کنید. قبل از شروع بحث 2 قانون مهم رو باید به شما یاد آوری کنم:...

بیشتر بخوانید
بازاریابی پولساز : مشتری قهرمان است

بازاریابی پولساز : مشتری قهرمان است

مشتری از شما خرید میکند. اما نه خاطر اینکه محصول شما مشکل او را حل میکند. به خاطر اینکه در ذهنش او مشکلش را با محصول شما حل میکند [سری بازاریابی پولساز قصد دارد مطالبی در رابطه با استراتژی ها , تاکتیک ها و روش های جذب و حفظ مشتری برای افزایش سودآوری شرکت ها و کسب و کارها ارائه دهد] مشتری یک قهرمان است. این شعاری است ملکه ذهن شرکت ها بزرگ تولید کننده محصولات مصرفی شده. شما میتوانید در تبلیغات شرکت نایک ,کوکاکولا , ایرانسل و … نیز ببینید که یک نفر (مشتری) با محصول مورد نظر در حال حل مشکل است. در تبلیغات نایک, هیچ حرفی از کیفیت و ویژگی ها و … محصول زده نمیشود ! تنها چیزی که بیننده میبینید یک نفر در حال دویدن است و از خط پایان میگذرد و 1 ثانیه آخر تنها علامت برند نایک نمایش داده میشود؛ به همین سادگی. اما چرا اینچنین است؟...

بیشتر بخوانید
4 استراتژی برای غلبه بر ترس از فروش

4 استراتژی برای غلبه بر ترس از فروش

فروش ,همانند سرشت طبیعی اش, شامل عدم پذیرش فراوانی میشود. در ابتدا, اصلا وادار کردن مشتری بلقوه تان به گوش دادن به داستان شما سخت است, چه برسد بخواهید نحوه کار محصول را نیز نشان دهید. برای اینکه بر این ترس غلبه کنید و مراحل را طی کنید اول از همه باید آماده ی عدم پذیرش باشید و تمرین کنید تا بر آن غلبه کنید. عادت کنید : از عدم پذیرش جلوگیری کنید...

بیشتر بخوانید
با این 4 قدم کنترل ذهن دیگران را در دست بگیرید

با این 4 قدم کنترل ذهن دیگران را در دست بگیرید

بر خلاف باور عموم، داشتن مدارک و شواهد بیشتر باعث قانع کننده تر کردن صحبت هایتان نمیشود در عوض این روش را امتحان کنید : احتمالا در زندگی با افرادی برخورد داشته اید که باید تصمیمی می گرفته اند اما به طور کاملا بی منطق(!) تصمیمی اتخاد می کنند که نه تنها برای شما بلکه برای خودشان نیز هیچ سودی در بر ندارد ! در چنین شرایطی کاری که معمول است این است که ... تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید...

بیشتر بخوانید
4 نکته تاثیر گذار در بازاریابی محتوایی

4 نکته تاثیر گذار در بازاریابی محتوایی

اگر کسب و کار کوچک شما یک وبسایت نیز دارد, احتمالا مطالبی برای دنیای دیجیتال و مجازی از طریق بلاگ, ویدیو یا … منتشر خواهید کرد. برای بدست آوردن ترافیک بیشتر به طرف محتوای سایتتان, احتمالا عکسی قرار میدهید و لینکی در شبکه های اجتماعیتان به آن متصل میکنید… اما بعد ازینکه مطالب و لینک و عکس منتشر شدند چیکار می کنید؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید...

بیشتر بخوانید
تست کردن ایده کسب و کارتان با 10 سوال

تست کردن ایده کسب و کارتان با 10 سوال

یک ایده ای به سرتان زده و می خواهید بر پایه آن کسب و کاری را راه اندازی کنید. ایده شما اگر بگیر فوق العاده می شود… اما اگر نگیرد چی؟ چطور بفهمیم ایده ما اصولی است یا نه ؟ آیا راه برای تست کردن آن قبل از هزینه پول و وقت هست ؟...

بیشتر بخوانید
برنامه بسیار ساده بازاریابی اپل

برنامه بسیار ساده بازاریابی اپل

اولین کور سوی شرکت اپل از تبدیل شدن به یک شرکت عظیم تکنولوژی دنیا در سال 1971 پدیدار شد ,هنگامینه مهندس برق_ استیو وزنیاک _ یک مدار الکترونیکی طراحی کرد تا قابلیت استفاده در اپل 1 باشه. اما در جدیدترین بیوگرافی منتشر شده از استیو جابز توسط…

بیشتر بخوانید