۶ روش موثر حفظ مشتری

۶ روش موثر حفظ مشتری


برای کسب درآمد فقط جذب مشتری کافی نیست بلکه باید بتوانید مشتری هایی که جذب شما شده اند را حفظ کنید. همزمان با صرف هزینه و انرژی برای جذب مشتریان جدید باید به تقویت ارتباط خود با مشتریان قبلی توجه کنید و به کمک روش های حفظ مشتری که به ۶ مورد موثر آنها در این مطلب اشاره شده است، آنها را ترغیب کنید تا دفعات بعد نیز به شما مراجعه کنند و دیگران را نیز تشویق به خرید از شما کنند.
✅۱- با او طوری رفتار کنید که انگار تنها مشتری شما است.
✅۲- مشتری را تشویق به خرید کنید.
✅۳- بازخورد و نظرات آنها را جدی بگیرید.
✅۴- به طور متناوب از مشتریان قبلی خود خبرگیری کنید.
✅۵- یک رابط باشید!
✅۶-بهترین محصولات و خدمات ممکن را ارائه دهید.

💢بهترین روش موثر برای حفظ مشتری این است که در کار خود بهترین باشید. این بدان معنی نیست که ارزانترین باشید، باید بهتر و فراتر از رقبای خود عمل کنید.

آی نوتی مشاهده پست های زیر را به شما پیشنهاد می کند

بازاریابی و فروش

چگونه مشتریان را حفظ کنیم

بازاریابی و فروش

اصول موفقیت در بازاریابی تلفنی

بازاریابی و فروش

ایده-های انقلابی از کجا و چطور به ذهن افراد موفق و ثروتمند میرسد

بازاریابی و فروش

دستورالعمل گام‌به‌گام برای تبدیل رویا به واقعیت

9 نظر تایید شده برای این پست

  1. با سلام با تشکر از شما برای جمع آوری مطالب ؛بسیار جامع و کامل بود. بی نهایت تشکر

  2. سلام, سپاس از تمام دست اندرکاران مجله آینوتی, که با ارائه مطالب مفید و کاربردی, دانشگاه مجازی من شده است. پاینده و پایدار باشید.

  3. تشکر فراوان بیشتر راجع به مهارتهای ارتباطی مطلب بگذارید.

  4. تشکر فراوان بیشتر راجع به مهارتهای ارتباطی مطلب بگذارید.

  5. باسلام واحترام ممنونم از راهنمایی و مطالب ارزشمند شما

  6. خوب بود. میتونست گسترده تر هم بشه.

  7. باسلام وتشکر خدمت شما دست اندر کاران مجله اینوتی 3/4/97

  8. سید عبدالحمید حسینی

    با عرض سلام وادب مطالب شما واقعا جالب وتاثیر بر انگیز بود ان شاءالله که بتونیم طبق مطالب پیش بریم

  9. با سلام مطالب شما جالب بود

نظر شما چیست ؟