Post
پوستر های آی نوتی

پوستر های آی نوتی

در این قسمت پوستر های مناسبتی و تخصصی به نمایش گذاشته میشود . شما میتوانید در این قسمت پوستر های شرکت را دنبال کنید .

بنر

بنر

بنر ها با اهداف مختلفی به کار برده میشوند و انواع مختلفی دارند. بیشترین کاربرد بنر ها در تبلیغات می باشد که به آن ها بنر های تبلیغاتی گفته میشود. بنر با توجه به نیاز های مختلف ، در موقعیت های متعدد در وب سایت ها قرار میگیرند.

کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور

در واقع کاتالوگ ها برای اشخاصی که رابط میان تولید کننده و مصرف کننده می باشند، تهیه می گردد. این اشخاص خریداران عمده یا کسانی هستند که نقش مثلا فروشنده یا مغازه دار، نقش واسطه میان ارائه دهنده خدمات و گیرنده خدمات مانند مثلا شرکت های مخابراتی و ...را بازی می کنند. کاتالوگ ها برای معرفی کالا یا خدمات به این اشخاص یا موسسات، تهیه می گردند و حاوی اطلاعاتی هستند که تنها به درد آنها می خورد و این اطلاعات لازم نیست برای مصرف کننده معنی و مفهومی داشته باشد.

لوگو آی نوتی

لوگو آی نوتی

لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشاندهنده رد برجای مانده از او در آنجا است. طراحی نشانه یکی از تخصصهای رایج و منحصر به فرد در طراحی های گرافیکی محسوب می شود و سابقه طراحی نشانه به زمانهای بسیار بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مربوط به مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود. شما میتوانید در این قسمت لوگو آی نوتی را در سایز استاندارد داشته باشید .

بک گراند آی نوتی

بک گراند آی نوتی

در این قسمت ما تصاویری برای پس زمینه گوشی و کامپیوتر شما طراحی کرده ایم که میتوانید از آنها استفاده نمایید .

استیکر

استیکر

در این قسمت پک کامل استیکر های آی نوتی برای شما کاربران به نمایش داده شده است که میتوانید آنها را به صورت رایگان دانلود نموده و از آنها در چت خود استفاده نمایید .

اینفو گرافی

اینفو گرافی

تقریبا همه ما در مواقعی مجبوریم موضوعی را برای جمعی در محیط کار، تحصیل، خانواده و یا جاهای دیگری توضیح بدهیم. معمولا و به طور سنتی برای اینکه یادمان بماند به ابعاد مختلف موضوع بپردازیم سرفصل‌ها و موارد مهم را در کاغذی می‌نویسیم و به تناسب در زمان مناسب به آنها اشاره میکنیم. گاهی حتی کل متن صحبت‌هایمان را می‌نویسیم و برای دیگران قرائت می‌کنیم. برخی از سخنرانی‌ها حتی در بالاترین سطوح علمی و سیاسی به این صورت انجام می‌شود. بسیاری از مواقع ما می‌خواهیم صحنه‌ها و تصاویری را که خود از موضوع در ذهن داریم به مخاطب منتقل کنیم، اما ارائه توضیحات کلامی برای ایجاد تصور در ذهن مخاطب کاری بس دشوار است، و مخاطب به زودی خسته و دلزده می‌شود، زیرا که اکثر مخاطبان از قدرت تصور و تخیل قوی برخوردار نیستند. برای سهولت ارتباط با مخاطب روش جدیدی ابداع شده است؛ اینفوگرافی. این کلمه از دو جز اینفو و گراف تشکیل شده است، اینفو مخفف کلمه information به معنی اطلاعات است و graphic هم به معنی تصویر است، و اینفوگرافی یعنی ارائه اطلاعات یا اطلاع رسانی از طریق تصویر. در روش سنتی آنچه غالب است متن است اما در روش جدید تصویر غالب است. در تعریف تکمیل‌تر از اینفوگرافی می‌توان گفت: اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند .