Post
آموزش صفحه ی مدیریت کد های CRM

آموزش صفحه ی مدیریت کد های CRM

در این بخش کدهای خریداری شده خود را می توانید مشاهده کنید که در این قسمت نام کد خریداری شده، نوع کد خریداری شده، تاریخ شروع و پایان و تعداد درخواست کاربران در تلگرام قابل رویت می باشد.  تعداد درخواست کاربران در تلگرام مخاطبینی هستند که از طریق ربات آنتی به کد CRM شما دسترسی پیدا کرده اند و اطلاعات آنها ذخیره شده است. در قسمت پایین شما سررسید کد را می توانید ملاحظه کنید که چند روز تا انقضای کد شما باقی مانده است. در این قسمت چندین دکمه مشاهده می‌کنید که هر کدام را مختصرا توضیح میدهیم...

بیشتر بخوانید ...
مستند روز درختکاری

مستند روز درختکاری

آي نوتي حامي محيط زيست . به مناسبت هفته درختكاري و در راستاي ماموريت سبز آي نوتي در حمايت از محيط زيست، باهمكاري شهرداري محترم منطقه ٣ تهران و با حضور مدیریت شرکت و جمعی ازاعضاي خانواده بزرگ آی نوتی اقدام به كاشت چندين نهال در پارك طالقاني تهران شد.

بیشتر بخوانید ...
مشتری زیاد = سود زیاد

مشتری زیاد = سود زیاد

مشتری زیاد یعنی سود زیاد. با گسترش کسب و کار پیگیری مشتریان غیرممکن شده و سود کم می‌شود . پس می‌توان گفت مشتریان زیاد مساوی مشکلات بیشتر . مدیران فروش دانا می‌دانند که روزانه باید با مشتریان خود در ارتباط باشند ولی به دلیل پراکندگی اطلاعات تماس با مشتریان حداقل به دو نیروی انسانی نیاز دارد. در اکثر مواقع اطلاعات بسیار مهمی از مشتریان فراموش می‌شود، اینکه شما قرار بوده با چه کسی تماس بگیرید، در چه موردی باید صحبت کنید و چه زمانی برای تماس مناسب است کافیست تا شما را سردرگم کند و شما مشتریان خود را از دست بدهید. آیا میخواهید مشتریان شما را ترک کنند؟...

بیشتر بخوانید ...
آموزش ثبت انتقادات و پیشنهادات در کد USSD

آموزش ثبت انتقادات و پیشنهادات در کد USSD

یکی دیگر از خدمات خوب کدهای ussd در آی نوتی امکان انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران می باشد که جز خدمات هوشمند کدهای ussd به حساب می آید.  برای این منظور...

بیشتر بخوانید ...
آموزش ثبت درخواست مشتریان در بستر ussd

آموزش ثبت درخواست مشتریان در بستر ussd

آی نوتی نرم افزار جدیدی را جهت مدیریت درخواست های مشتریان برای صاحبان کد ‏ussd فراهم ساخته است.  با این ابزار هر کسب و کار می‌تواند بر اساس نیاز خود اقدام به دریافت درخواست‌های مشتریانش در بستر ussd  می‌تواند درخواست سفارشات دستورات خود را از طریق کد ussd مدیریت نماید یا می‌تواند دریافت نوبت از مشتریانش را بگیرد و به آنها نوبت دهی کند. همچنین می تواند درخواست شرکت در جلسات را از متقاضیان گرفته و ثبت نماید و خلاصه متناسب با نوع فعالیت درخواست‌ها را مدیریت نماید...

بیشتر بخوانید ...
آموزش دفترچه تلفن

آموزش دفترچه تلفن

یکی از امکانات خوب پنل کاربری آی نوتی امکانی است به نام دفترچه تلفن . شما در دفترچه تلفن می توانید مخاطبین خودتان را، مشتریان و یا هر گروهی را که احتیاج دارید داشته باشید .

بیشتر بخوانید ...
آموزش ویترین محصولات آی نوتی

آموزش ویترین محصولات آی نوتی

شما پس از خرید کد CRM می توانید از طریق ابزار منحصر به فرد آی نوتی یک ویترین محصولات یا خدمات را در صفحه ی اختصاصی خود داشته باشید و کالا یا خدمات خود را از این طریق به مشتریان معرفی نمایید .

بیشتر بخوانید ...
آموزش ویرایش و صفحه اختصاصی آی نوتی

آموزش ویرایش و صفحه اختصاصی آی نوتی

یکی از امکانات مهم کارت های ویزیت الکترونیکی داشتن صفحه اختصاصی در سایت آی نوتی میباشد. جهت ویرایش و مشاهده این صفحه ابتدا ...

بیشتر بخوانید ...
فروش های بزرگ، شرکت های بزرگ را می سازند

فروش های بزرگ، شرکت های بزرگ را می سازند

فروش های بزرگ، شرکت های بزرگ را می سازند . با آی نوتی کسب و کار خود را متحول کنید .

بیشتر بخوانید ...