Post
اگر بتوانید پاسخ این 7 سوال را پیدا کنید، موفقیت شما حتمی است !

اگر بتوانید پاسخ این 7 سوال را پیدا کنید، موفقیت شما حتمی است !

به نظر شما ما انسان ها در طول روز چند ساعت زمان را صرف فکر کردن میکنیم؟ اکثرمان نمیدانیم… اما اگر میانگین آماری را دنبال کنیم چیزی حدود 5-8 دقیقه است. بله! شما درست خواندید… افراد عادی در طول روز 5 تا 8 دقیقه زمان صرف عمل فکر کردن میکنند. خب، اجازه دهید ماجرا را کمی جذاب تر کنیم : به نظر شما ما انسان ها در طول روز چند ساعت ذهن مان مشغول است؟ فکر کردن نه… بلکه فقط مشغولیت ذهنی؟ انسان‌ها به طور طبیعی کل روز را صرف فکر کردن راجع به مسائلی مشابه موارد زیر میکنند :...

بیشتر بخوانید
قسمت بیست و یکم  - زیگ زیگلار

قسمت بیست و یکم - زیگ زیگلار

در میسی سیپی به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی ثبت نام کرد. چندین سال به کار فروشندگی لوازم آشپزخانه مشغول بود و توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. در سن ۲۶ سالگی در موسسه دیل کارنگی مشغول به کار تدریس شد. او در نقش یک استاد فروش زندگی شغلی هزاران نفر را با استراتژی‌های مؤثرش متحول کرده و از آن‌ها فروشندگان حرفه‌ای ساخته است. گوش فرادادن به برنامه آموزشی صوتی «رازهای فروش» او برای هر کس که در دنیای فروش فعالیت می‌کند واجب است. او می‌گوید بخش عمده موفقیت خود را مدیون کتاب قدرت فکر مثبت نوشته وینسنت پیل است...

مشاهده ویدیو
قسمت بیستم  - زیگ زیگلار

قسمت بیستم - زیگ زیگلار

در میسی سیپی به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی ثبت نام کرد. چندین سال به کار فروشندگی لوازم آشپزخانه مشغول بود و توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. در سن ۲۶ سالگی در موسسه دیل کارنگی مشغول به کار تدریس شد. او در نقش یک استاد فروش زندگی شغلی هزاران نفر را با استراتژی‌های مؤثرش متحول کرده و از آن‌ها فروشندگان حرفه‌ای ساخته است. گوش فرادادن به برنامه آموزشی صوتی «رازهای فروش» او برای هر کس که در دنیای فروش فعالیت می‌کند واجب است. او می‌گوید بخش عمده موفقیت خود را مدیون کتاب قدرت فکر مثبت نوشته وینسنت پیل است...

مشاهده ویدیو
چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌وکارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت اول

چطور کارآفرین شویم و واقعا کسب‌وکارمان را راه‌اندازی کنیم؟ – قسمت اول

«کارآفرینان نقش کلیدی در بهبود اوضاع اقتصادی یک کشور دارند؛ آنها همیشه از شرایط ناراضی هستند و میخواهند همه‌چیز را تغییر بدهند، پیشروی میکنند و همیشه وضع موجود را مورد پرسش قرار میدهند.» در هر جامعه‌ای که زندگی میکنید، حتی جامعه‌ای کوچک‌تر مثل خانواده‌تان، میتوانید به وضوح دو دسته انسان ببینید : ...

بیشتر بخوانید
قسمت نوزدهم  - زیگ زیگلار

قسمت نوزدهم - زیگ زیگلار

در میسی سیپی به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی ثبت نام کرد. چندین سال به کار فروشندگی لوازم آشپزخانه مشغول بود و توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. در سن ۲۶ سالگی در موسسه دیل کارنگی مشغول به کار تدریس شد. او در نقش یک استاد فروش زندگی شغلی هزاران نفر را با استراتژی‌های مؤثرش متحول کرده و از آن‌ها فروشندگان حرفه‌ای ساخته است. گوش فرادادن به برنامه آموزشی صوتی «رازهای فروش» او برای هر کس که در دنیای فروش فعالیت می‌کند واجب است. او می‌گوید بخش عمده موفقیت خود را مدیون کتاب قدرت فکر مثبت نوشته وینسنت پیل است.

مشاهده ویدیو
قسمت هجدهم  - جرج والتر

قسمت هجدهم - جرج والتر

جرج والتر فارغ التحصیل رشته بازاریابی از دانشگاه کالیفرنیا می‌باشد. او بیش از سه دهه به عنوان سخنران حرفه‌ای فعالیت داشته و در سال ۱۹۸۹ به عضویت انجمن سخنرانان ملی آمریکا در آمده است. همچنین از او کتابهای بسیاری با موضوعات فروش، خدمات به مشتری و بازاریابی منتشر شده است. جرج والتر تعلیم دهنده و مشاور شرکت‌های متعددی مانند مایکروسافت، فورد، آمریکن اسپرت، جی‌ام و بسیاری از شرکت‌های مهم دیگر می‌باشد...

مشاهده ویدیو
معجزات چطور و چرا در دنیای امروز هم رخ میدهند؟

معجزات چطور و چرا در دنیای امروز هم رخ میدهند؟

آیا در دنیای امروزی خبری از معجزه هست؟ پاسخ کوتاه مثبت است… در قرن حاضر هم معجزات هر روز رخ میدهند. برای مثال آیا این معجزه نیست که بتوانید کاری کنید مردم چندین روز در خیابان بخوابند تا اولین نفر خریدار گوشی موبایل iPhone-ی شوند که حتی قبلا از آن استفاده هم نکرده‌اند و نیاز اساسی زندگی‌شان نیست؟ و یا چطور ممکن است خواننده‌ای کنسرتی برگزار کند و میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا بخواهند فقط برای شنیدن صدای وی بلیط تهیه کنند و در کنسرت شرکت کنند و این کنسرت مشکل بزرگی در جامعه را با کمک ...

بیشتر بخوانید
راهکارهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت

راهکارهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت

راهکارهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت : تصمیم گیری را تسهیل نمایید. دسترسی دائمی و راحت ایجاد نمائید. فرآیندها را به کمک سناریوهای مشتری طراحی نمائید. برای کمک به تصمیم گیری مشتری، اطلاعات لازم را در اختیارش قرار دهید. برای مثال، اگر موتور جستجویی مبتنی بر وب دارید، اجازه جستجو بر اساس کلید واژه، دسته بندی و مدل ها را به مشتری بدهید. مقایسه های دو به دو، عکس ها و توضیحات بسیار مفید هستند.گوگل یک مثال خوب است که در آن جستجو به کمک کلید واژه و هم به کمک تصاویر ممکن است. زمان ها و روش های تحویل را به مشتریان یادآوری می نمائید. به کاربران در مورد نصب و برطرف نمودن ایرادات آموزش دهید. کمک گرفتن کاربران از افراد دیگر را تسهیل نمائید، اگر چه مجبور باشید روزانه ...

بیشتر بخوانید