Post
12 تکنیک‌ ارتباط گروهی که بزرگترین تیم‌های تاریخ بر آن بنا شده است

12 تکنیک‌ ارتباط گروهی که بزرگترین تیم‌های تاریخ بر آن بنا شده است

شما باید یک چک لیست اقدام را تهیه کرده تا بتوانید یک گروه را مدیریت کرده و نتایج دلخواه را دریافت کنید. ۱ – هدف از ارتباطات را مشخص کنید هدف از ارتباطات را از همان ابتدای کار تعیین کنید، آیا هدف تصمیم‌گیری است یا یک جلسه‌ی توجیهی برای ارائه‌ی اطلاعات یا یک جلسه‌ی هم اندیشی برای ایجاد ایده‌های نو؟ بهتر است برخی کارها در دل گروه‌ها انجام شوند ( مانند بررسی ایده‌های موجود بررسی ایده‌های جدید یا دخالت دادن افراد در اتخاذ یک تصمیم کلیدی). بهتر است سایر کارها به صورت فردی یا از طریق ارتباطات کتبی انجام شوند به ویژه زمانی که باید حجم بالایی از اطلاعات مهم و حساس را ارائه کرد. ۲ – گستره‌ی ارتباطات را مشخص کنید سقفی را حتی برای ارتباطات غیر رسمی تعیین کنید و اگر برنامه‌ی مکتوب ندارید، حتماً یک دستور کار ویژه و مکتوب برای ارتباطات تهیه کنید...

بیشتر بخوانید
برنامه بسیار ساده بازاریابی اپل

برنامه بسیار ساده بازاریابی اپل

اولین کور سوی شرکت اپل از تبدیل شدن به یک شرکت عظیم تکنولوژی دنیا در سال 1971 پدیدار شد ,هنگامینه مهندس برق_ استیو وزنیاک _ یک مدار الکترونیکی طراحی کرد تا قابلیت استفاده در اپل 1 باشه. اما در جدیدترین بیوگرافی منتشر شده از استیو جابز توسط…

بیشتر بخوانید
آموزش مدیریت منو های تلگرام، کد CRM و شبکه های اجتماعی در آی نوتی

آموزش مدیریت منو های تلگرام، کد CRM و شبکه های اجتماعی در آی نوتی

شما در این آموزش می توانید برای کد های CRM خریداری شده خود منو تلگرام ایجاد نمایید تا مشتریان شما بتوانند از طریق ربات آی نوتی به این منو ها دسترسی پیدا کنند ...

مشاهده ویدیو
مزایای مدیریت تجربه مشتری

مزایای مدیریت تجربه مشتری

در راستای دستیابی به اهداف کسب‌وکار، مواردی وجود دارد که همیشه در کنترل شما نخواهند بود مانند کیفیت مواد اولیه، کانال‌های توزیع و انتظارات مصرف‌کنندگان نهایی. اما آنچه همیشه در کنترل کسب‌وکار است کیفیت تجربه درک شده توسط مشتری است. با مدیریت تجربه مشتری می‌توان به افزایش سوددهی شرکت یا کاهش هزینه‌ها دست یافت. ازجمله مزایای مدیریت تجربه مشتری: 1) افزایش وفاداری مشتریان و توسعه فرآیند خرید مجدد 2) ایجاد مزیت‌های رقابتی برجسته و دستیابی به رهبری بازار 3) افزایش درآمد و سوددهی کسب‌وکار 4) افزایش سهم بازار 5) افزایش مشتریان سودآور 6) توانایی نوآوری‌های هدفمند و معرفی محصولات جدید 7) افزایش تعهد کارکنان سازمان و ...

بیشتر بخوانید
معرفی خدمات  طرح آی نوتی

معرفی خدمات طرح آی نوتی

شرکت گسترش طراحان نقش الماس به شماره ثبت 10 و شناسه ملی 0 در تاریخ 1390/09/08 تاسیس گردیده که از بدو تاسیس در حوزه خدمات الکترونیک، تبلیغات و رونق بخشی به کسب و کارها مشغول به فعالیت بوده و پس از یک سال تحقیق و بررسی، طرحی جامع با نام آی نوتی ( به تصویب شرکت رسید که درآن خط مشی کلی شرکت برای iNoti ) پنج سال آینده مشخص شده است. در طرح آی نوتی حوزه فعالیت شرکت به شش بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به بخشی از خدمات در هر حوزه اشاره می شود...

بیشتر بخوانید