Post
چرا باید مهارت نوشتن را یادبگیرید و چطور از آن برای تحقق اهداف و آرزو‌هایتان استفاده کنید؟ باید یادبگیرید بنویسید تا اتفاق بیافتد...

چرا باید مهارت نوشتن را یادبگیرید و چطور از آن برای تحقق اهداف و آرزو‌هایتان استفاده کنید؟ باید یادبگیرید بنویسید تا اتفاق بیافتد...

یک قلم و یک کاغذ؛ شاید هم یک خودکار و یک دفترچه جیبی معمولی… این‌ها، قوی‌ترین، قدیمی‌ترین و ساده‌ترین ابزارهایی هستند که با کمک‌شان، می‌توانید به جنگ زندگی رفته و موفقیت‌های بسیاری را به‌دست بیاورد. می‌پرسید چطور؟ برایتان توضیح خواهیم داد چطور. فقط اول ماجرا این را بدانید که دست‌به‌قلم بردن، صرفاً برای نویسنده شدن و روزنامه‌نگاری و کتاب نوشتن و ... نیست. هرچند که اگر کارتان به این‌جا کشید هم که خیلی خوب است؛ اما بدون این چشم‌انداز نیز، می‌توانید دست‌به‌کار بشوید و از خودکار و دفترچه‌تان استفاده ببرید. » مهارت نوشتن یا کلیدِ نفوذ به ضميرِناخودآگاه ...

بیشتر بخوانید
فستیوال نوروزی آی نوتی

فستیوال نوروزی آی نوتی

فستیوال نوروزی آی نوتی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 97 آغاز شد...

بیشتر بخوانید
اگر بتوانید پاسخ این 7 سوال را پیدا کنید، موفقیت شما حتمی است !

اگر بتوانید پاسخ این 7 سوال را پیدا کنید، موفقیت شما حتمی است !

به نظر شما ما انسان ها در طول روز چند ساعت زمان را صرف فکر کردن میکنیم؟ اکثرمان نمیدانیم… اما اگر میانگین آماری را دنبال کنیم چیزی حدود 5-8 دقیقه است. بله! شما درست خواندید… افراد عادی در طول روز 5 تا 8 دقیقه زمان صرف عمل فکر کردن میکنند. خب، اجازه دهید ماجرا را کمی جذاب تر کنیم : به نظر شما ما انسان ها در طول روز چند ساعت ذهن مان مشغول است؟ فکر کردن نه… بلکه فقط مشغولیت ذهنی؟ انسان‌ها به طور طبیعی کل روز را صرف فکر کردن راجع به مسائلی مشابه موارد زیر میکنند :...

بیشتر بخوانید
راهکارهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت

راهکارهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت

راهکارهایی برای جلوگیری از اتلاف وقت : تصمیم گیری را تسهیل نمایید. دسترسی دائمی و راحت ایجاد نمائید. فرآیندها را به کمک سناریوهای مشتری طراحی نمائید. برای کمک به تصمیم گیری مشتری، اطلاعات لازم را در اختیارش قرار دهید. برای مثال، اگر موتور جستجویی مبتنی بر وب دارید، اجازه جستجو بر اساس کلید واژه، دسته بندی و مدل ها را به مشتری بدهید. مقایسه های دو به دو، عکس ها و توضیحات بسیار مفید هستند.گوگل یک مثال خوب است که در آن جستجو به کمک کلید واژه و هم به کمک تصاویر ممکن است. زمان ها و روش های تحویل را به مشتریان یادآوری می نمائید. به کاربران در مورد نصب و برطرف نمودن ایرادات آموزش دهید. کمک گرفتن کاربران از افراد دیگر را تسهیل نمائید، اگر چه مجبور باشید روزانه ...

بیشتر بخوانید
مزایای مدیریت تجربه مشتری

مزایای مدیریت تجربه مشتری

در راستای دستیابی به اهداف کسب‌وکار، مواردی وجود دارد که همیشه در کنترل شما نخواهند بود مانند کیفیت مواد اولیه، کانال‌های توزیع و انتظارات مصرف‌کنندگان نهایی. اما آنچه همیشه در کنترل کسب‌وکار است کیفیت تجربه درک شده توسط مشتری است. با مدیریت تجربه مشتری می‌توان به افزایش سوددهی شرکت یا کاهش هزینه‌ها دست یافت. ازجمله مزایای مدیریت تجربه مشتری: 1) افزایش وفاداری مشتریان و توسعه فرآیند خرید مجدد 2) ایجاد مزیت‌های رقابتی برجسته و دستیابی به رهبری بازار 3) افزایش درآمد و سوددهی کسب‌وکار 4) افزایش سهم بازار 5) افزایش مشتریان سودآور 6) توانایی نوآوری‌های هدفمند و معرفی محصولات جدید 7) افزایش تعهد کارکنان سازمان و ...

بیشتر بخوانید
چگونه در رابطه با مشتری سخت گیر برنده شویم؟

چگونه در رابطه با مشتری سخت گیر برنده شویم؟

ماهیت کار شما ایجاب می کند با افرادی که شما را عصبانی و دیوانه می کنند، کنار بیایند. ممکن است مشتریان شما گستاخ، ناامید، گیج یا خیلی خشمگین باشند، ولی درست نیست که برخوردهای کوچک به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود. شش قدمی که به شما کمک می کند شرایط بدی را که با مشتریان سخت گیر ایجاد می شود را از سر بگذرانید عبارتند از: ...

بیشتر بخوانید
٥ چیدمان مهم در زندگى

٥ چیدمان مهم در زندگى

ک قانون نانوشته در مورد تعاملات انسانی وجود دارد که می‌گوید: «شما ناخواسته شبیه پنج نفر اصلی‌ای می‌شوید که با آنها بیشترین وقت را می‌گذرانید و بیشترین ارتباط را دارید.» این اتفاق می‌تواند تعیین‌کننده خیلی چیزها برای ما باشد. تا جایی که می‌‌توان گفت، دستیابی به آرزوهایمان در گرو چنین قانونی است. تصور کنید، می‌خواهید یک برنامه‌نویس کامپیوتر، عکاس، بازیگر و... شوید. در کنار علم‌اندوزی و کسب تجربه و پشتکار فراوان، قرارگرفتن در دایره افرادی که درون این مسیر هستند، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. مهم نیست که این افراد به چه درجه‌ای در حوزه علاقه‌مندی شما دست پیدا کرده‌اند. قدیمی‌ترها، تجارب ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند و تازه‌کارها شور و شعف و انگیزه شما را بیشتر می‌کنند. این نکته، نکته بسیار مهمی است که...

بیشتر بخوانید
رابطه‌ی سپاسگزاری و خلق ثروت، مستقیم یا معکوس ؟

رابطه‌ی سپاسگزاری و خلق ثروت، مستقیم یا معکوس ؟

آیا فکر می‌کنید که انسان سپاسگزاری هستید؟خیلی‌ها همین فکر را می‌کنند… اما همین خیلی‌ها یک نکته‌ی خیلی مهم را از قلم انداختند و آن نکته این است که اگر سپاسگزاری شما تاثیری روی زندگی روزمره‌ی شما نداشته باشد، پس سپاسگزاری شما واقعا سپاسگزاری محسوب نمی‌شود ! اگر دروازده‌ی ثروت و آرامش سپاس‌گذاری است، پس با این اوصاف چرا عده‌ی زیادی از انسان‌ها با اینکه ادعا می‌کنند انسان‌های سپاسگزاری در زندگی‌شان هستند، مدام دچار دردسرهای مالی، آشفتگی و فقر می‌شوند؟ چه چیزی این وسط دارد کار را خراب می‌کند؟ اگر مقاله‌ی «قدرت باورنکردنی تلقین» را مطالعه کرده باشید، در آنجا گفته شد که تلقین‌هایی که انسان به خودش می‌کند باید واضح، روشن و مشخص باشد. مثلا نمی‌شود گفت «من در همه‌چیز توانا هستم» چون همه‌چیز یک کلمه‌ی مبهم است و ضمیر ناخودآگاه ما فقط به دستورات واضح و روشن جواب می‌دهد. اگر کمی دقت کنیمما این دستورات واضح و روشن را در مورد افعال و جمله‌های منفی خیلی عالی به کار می‌بریم… مثلا می‌گوییم  ...

بیشتر بخوانید