۶ روش موثر حفظ مشتری

۶ روش موثر حفظ مشتری


برای کسب درآمد فقط جذب مشتری کافی نیست بلکه باید بتوانید مشتری هایی که جذب شما شده اند را حفظ کنید. همزمان با صرف هزینه و انرژی برای جذب مشتریان جدید باید به تقویت ارتباط خود با مشتریان قبلی توجه کنید و به کمک روش های حفظ مشتری که به ۶ مورد موثر آنها در این مطلب اشاره شده است، آنها را ترغیب کنید تا دفعات بعد نیز به شما مراجعه کنند و دیگران را نیز تشویق به خرید از شما کنند.
✅۱- با او طوری رفتار کنید که انگار تنها مشتری شما است.
✅۲- مشتری را تشویق به خرید کنید.
✅۳- بازخورد و نظرات آنها را جدی بگیرید.
✅۴- به طور متناوب از مشتریان قبلی خود خبرگیری کنید.
✅۵- یک رابط باشید!
✅۶-بهترین محصولات و خدمات ممکن را ارائه دهید.

💢بهترین روش موثر برای حفظ مشتری این است که در کار خود بهترین باشید. این بدان معنی نیست که ارزانترین باشید، باید بهتر و فراتر از رقبای خود عمل کنید.

آی نوتی مشاهده پست های زیر را به شما پیشنهاد می کند

بازاریابی و فروش

چگونه مشتریان را حفظ کنیم

بازاریابی و فروش

اصول موفقیت در بازاریابی تلفنی

بازاریابی و فروش

ایده-های انقلابی از کجا و چطور به ذهن افراد موفق و ثروتمند میرسد

بازاریابی و فروش

دستورالعمل گام‌به‌گام برای تبدیل رویا به واقعیت

8 نظر تایید شده برای این پست

  1. با سلام با تشکر از شما برای جمع آوری مطالب ؛بسیار جامع و کامل بود. بی نهایت تشکر

  2. سلام, سپاس از تمام دست اندرکاران مجله آینوتی, که با ارائه مطالب مفید و کاربردی, دانشگاه مجازی من شده است. پاینده و پایدار باشید.

  3. تشکر فراوان بیشتر راجع به مهارتهای ارتباطی مطلب بگذارید.

  4. تشکر فراوان بیشتر راجع به مهارتهای ارتباطی مطلب بگذارید.

  5. باسلام واحترام ممنونم از راهنمایی و مطالب ارزشمند شما

  6. خوب بود. میتونست گسترده تر هم بشه.

  7. باسلام وتشکر خدمت شما دست اندر کاران مجله اینوتی 3/4/97

  8. سید عبدالحمید حسینی

    با عرض سلام وادب مطالب شما واقعا جالب وتاثیر بر انگیز بود ان شاءالله که بتونیم طبق مطالب پیش بریم

نظر شما چیست ؟